Värmdö Skärgård
Stockholm,  111 52
Sweden

Kungliga Operan

Den 15:e juni besöker vi Stockholmsoperan i samband med operans 250 års jubileum. Under kvällen får vi njuta till en körkonsert framförd av Kungliga Operans kör vilken anses som en av världens främsta operakörer. Framförandet erbjuder allt från Wagner och Verdi till mer modern repertoar.

Då redan många har anmält sig och det råder biljettbrist rekommenderar vi tillkommande medlemmar och gäster att direkt kontakta Tomas Englund via e-post tomas@labvision.se för status gällande biljetttillgång.

Klubbmästeriet möjliggöra middag innan operakörens framförande för eget utlägg från kl. 17.00 på Odd Fellow, Trädgårdsgatan 11 A. Därefter beger vi oss gemensamt till Kungliga Operan för att vara på plats till kl. 19.00.

Välkomna önskar Klubbmästeriet
Tomas Englund och Per-Ola Sjöswärd