Värmdö Skärgård
on line

Sweden
Rotarys samverkan med World´s Children´s Prize.
Paul Tamm WCP-ansvarig Distrikt 2370 2020/2021 och Lena Bruhn kommer att berätta om projektet
som mynnar ut i ett engagemang för en bättre värld och utbildning i barnets rättigheter,  allas lika värde, demokrati och en hållbar utveckling.
Detta projekt innehåller allt en rotaryklubb kan önska sig
·         Det är både lokalt och globalt
·         Det har högaktuellt innehåll i stark samklang med Rotarys värderingar.
·         Det förenklar kommunikationen med skolungdomar och deras föräldrar.
·         Det är en inkörsport till att tala med framför allt yngre blivande medlemmar.
Med oss har vi en nyproducerad film på ca 8 minuter som en introduktion till projektet. Vi hoppas att din klubb efter vårt besökväljer att bli Adult Friend till WCP som ett första steg att involveras i samverkan.

Anslut via: https://us02web.zoom.us/j/86158675961?pwd=SFRPVFByMHk4OE9uUEhhMW9yWWthdz09

Behöver du gå in via telefon hämtar du Zoom-appen.

När du laddat ner appen anger du följande:
Mötesid: 86158675961
Kod: 1990

Varmt välkomna att delta!