Medlemsbrev till vecka 22

Hej alla medlemmar!

På fredag är det möte igen och ytterligare ett intressant föredrag som väntar på oss.

Som jag kanske nämnt tidigare så känns det verkligen roligt att gå upp en tidig fredagsmorgon och få en möjlighet att träffa er alla över webben och sedan lyssna på ett bra föredrag. Det är en bra start på morgonen och ett bra slut på veckan. Själv kommer jag sitta i bilen på väg till Karlstad, men försöker ändå koppla upp mig på mötet. Vi får se om jag lyckas.
Allt fler Rotaryklubbar har börjat med videomöten, jag tror att det är helt nödvändigt för att hålla uppe energinivån i klubben. Just nu är det dessutom goda förutsättningar för picknics, promenader och liknande, vilket en del klubbar praktiserar. Det gäller att vårda det lokala nätverket! Nedan ser du några nyheter från vårt internationella nätverk.

I förra veckan var vi fem pigga vandrare från klubben som gick till Ramsviken på Björnö. Vi hade en härlig dag och på vägen tillbaka passerade vi utkikstornet med en fin vy över skärgården.

Önskar er som vanligt en härlig vecka och hoppas att se Er on-line på fredag morgon.

/Dennis

Kommande program
Cecilia Lejon, kommundir. som vill göra skillnad
On-line: klicka på mötet för info!
29 maj 2020

NBV - får människor och idéer att växa
Online: Klicka på mötet för info
05 jun 2020

Egoföredrag Anders Børde
On-line: klicka på mötet för info!
12 jun 2020

Visa hela listan
Nyheter från Rotary International

Rotary clubs in districts across Italy worked together to procure state-of-the-art equipment needed to combat the deadly coronavirus disease for 26 hospitals around the country.

The ongoing evolution of Rotaract is redefining its place within Rotary.

Please add mailservice@clubrunner.ca to your safe sender list or address book.
To view our privacy policy, click here.

ClubRunner
102-2060 Winston Park Drive, Oakville, ON, L6H 5R7