Medlemsbrev till vecka 26/2020

Hej alla medlemmar!

Kan inte låta bli att skriva några rader till Er i den härliga sommarvärmen. Det har varit en bra start på sommaren och midsommarvädret var det bästa vi haft på många år.

Även om vi nu under sommaren har uppehåll med våra fredagsträffar var vi några som på tisdagskvällen inte kunde låta bli att träffas för att spela lite Boule. Vi var tre lag där alla mötte varandra och alla vann varsin gång. Kamratligare än så kan det väl inte bli. Denna aktivitet kommer vi göra om.

Jag vill samtidigt passa på att påminna om grillfesten den 2 juli hos Ami. Då är det dags för Presidentskifte och Ami har skickat särskild inbjudan om detta. Det vore mycket roligt att få se Er där.

/Dennis
Alla glada vinnare och förlorare.
Kommande program
Boulekväll
Vid Gustavsgården
23 jun 2020

Grillkväll torsdagen den 2 juli hos Ami kl 18.00
hemma hos Ami
02 jul 2020 18:00

Rotarygolfen 2020
Norråva golfgård
18 aug 2020

Visa hela listan
Nyheter från Rotary International

Rotary provides $20 million to help communities worldwide respond to COVID-19EVANSTON, Ill. (June 23, 2020) — Rotary members throughout the world are working safely and diligently to assess and provide for urgent

Clem Renouf, the RI president who inspired Rotary’s polio eradication efforts,

Medlemsbrevet ges ut varje tisdag till klubbens medlemmar och till nyhetsbrev-prenumeranterna.
ClubRunner Mobile