Bästa medlem!

God fortsättning på rotaryåret, även om det började redan den förste juli. Rotary ligger före!

Vi som hade bokat in fredag 17 februari för klubbens 30-årsjubileum får tyvärr sudda i kalendern nu (se mail från Per-Ola igår tisdag) - det blir ett senare datum. Men festkommittén jobbar för fullt, och vi deltagare får tid att längta lite mer efter festlig samvaro och att höja förväntningarna!

Var med i montern på båtmässan "Allt för sjön": lördag 11 mars sköter vår klubb informationen tillsammans med Trosa RK. Monter-rotarianer går in fritt på mässan den dagen och vi kan turas om att stå i montern och gå runt på mässan. Det är "först till kvarn ...." som gäller. Anmäl dig senast den 16 januari till sven.rudberg@gmail.com.

Du ser i programlistan nedan att du verkligen inte kan missa något föredrag den närmaste tiden - många spännande teman, och som vanligt i Rotary lär man sig ofta något nytt varje fredag, utan att egentligen anstränga sig. Och som lök på laxen träffar man trevliga kamrater och kan tala om klubbens Rädda Östersjön-aktiviteter.

Väl mött på fredag!
Anders T

PS. Välkommen till hybridmöte i lokalen eller på Zoom (länk HÄR)!

Kommande program
Lokalt ledd landsbygdsutveckling
13 jan 2023

Ryssland idag från en ung människas perspektiv
20 jan 2023

Handlare på Värmdö
03 feb 2023

Ägarskifte i företag
10 feb 2023

Visa hela listan
Nyheter från Rotary International

RI president-elect announces 2023-24 presidential theme: Create Hope in the World.

Medlemsbrevet ges ut varje vecka till klubbens medlemmar och till nyhetsbrevs-prenumeranterna.
Lägg gärna till *@clubrunner.email i addressboken så att vi inte hamnar i skräpposten!
ClubRunner Mobile