Bästa medlemmar!

God fortsättning på det nya året!

Jul- och nyårsfirandet förändras sakta till ett allt blekare minne. I mitt fall ett angenämt sådant. Visst lägger pandemin sordin på det mesta men helgerna erbjuder trots allt såväl orsak som tillfällen att umgås med andra människor – om så bara via julkort, telefon eller skärm. Och mitt i alla restriktioner går det faktiskt att hitta en känsla av mening; om vi alla hjälps åt går denna hemska pandemi över!

Ett ljus i mörkret är förstås att vår klubb återtar sina fredagsfrukostmöten nu på fredag den 14/1 – 07.30. Programkommittén har jobbat på som ni ser nedan!

Tyvärr måste vi nöja oss med digitala möten, åtminstone under januari månad. Förhoppningsvis kan vi ses "på riktigt" i februari men det får jag återkomma till. Enbart digitala möten i januari, således.

Härligt välkommen åter!

Tomas

PS. Välkommen till hybridmöte i lokalen eller på Zoom (länk HÄR)!
Kommande program
Att vara pionjär i Värmdö kommun-Tove Ryman
Online: klicka på mötet för info!
14 jan 2022

Rotary AW januari - Inställt
Restaurang Kattholmen
20 jan 2022

Kartan och världsbilden - Lasse Granath
Kyrkettan + online
21 jan 2022

Framtidens nya städer och samhällen - LG Nilsson
Kyrkettan+online
04 feb 2022

Polisens arbete i Skärgården - Rino Carlsson
Kyrkettan+online
11 feb 2022

Visa hela listan
Nyheter från Rotary International

PolioPlus is engaging reluctant communities by addressing basic

Medlemsbrevet ges ut varje vecka till klubbens medlemmar och till nyhetsbrevs-prenumeranterna.
Lägg gärna till *@clubrunner.email i addressboken så att vi inte hamnar i skräpposten!
ClubRunner Mobile