Online Registration
Värmdö Skärgård
Stavsnäs vinterhamn

Sweden

Rotary värnar miljön - Vi ställer upp för Östersjön!

Helgen 10-12 september finns Briggen Tre Kronor med den mobila utställningen SeaRoom i STAVSNÄS Vinterhamn tillsammans med byalag, föreningar och företag.

Då finns Värmdö Skärgård Rotaryklubb också där för att informera om Rotarys verksamhet. Klubbmedlemmar och andra frivilliga bemannar vårt infobord: roll-ups, beachflaggor, bildspel, tävling, lite konst från Lars Jerhammar samt, inte minst, några talepunkter för de budskap som vi vill framföra/sälja. Allt material finns förberett och klart för er som står vid vårt bord.

TECKNA dig och dina vänner för pass vid vårt info-bord (en klubbmedlem måste logga in): klicka HÄR.

Bokning av provsegling med Briggen sker via Expedition Rädda Östersjöns webbsida.

Mer information - relaterade länkar