Event Image
Guidad visning av Carl Eldhs Ateljémuseum, som ligger i Bellevueparken, nära Sveaplan. Efteråt går vi tillsammans till Bellevuehöjden för en gemensam medhavd fika med utsikt över Brunnsviken.

Vårlig kvällsaktivitet!

Klubben har bokat en guidad visning av Carl Eldhs Ateljémuseum, som ligger i Bellevueparken, nära Sveaplan.

Läs mer på museets hemsida eldhsatelje.se

Efteråt går vi tillsammans till Bellevuehöjden för en gemensam fika ur de medhavda korgarna/ryggsäckarna, som var och en fyller efter egna önskemål. Kan ju också vara mat! Där njuter vi av trevlig samvaro, det fina vädret och den vackra utsikten över Brunnsviken.

Det finns några p-platser vi museet, men betydligt fler p-platser bakom Wenner-Green Center, på Sveavägen som går i en krok bakom huset!

Priset för visningen är 150 kr. Hoppas vi blir många! Ta gärna med gäster!

Anmälan: senast den 1 maj genom att köpa biljett - med stor blå anmälningsknapp uppe till höger på denna sida. Eller använder du ClubRunners mobilapp, se events.

Betalning: Swish i samband med att du köper biljett här i ClubRunner.

Varmt välkomna!
Wanja