Publicerad av Louise Adelborg den 25 Nov 2023
Årsmöte, klubbens verksamhet 2022/23
President Anders K hälsade alla välkomna. Varefter Calle rapporterade att vi var totalt 19 närvarande varav 3 digitalt.

Lennart skröt om att han deltagit i en mycket trevlig lunch som Värmdö församling bjöd in alla sina  medlemmar som fyllt 70 år till. Dessutom framförde han en hälsning från vår före detta medlem Maria Ros.

Ami berättade och tackade för det trevliga och intressanta besöket som Wanja ordnat för klubbens medlemmar på Julius Hus, Södermalm på torsdag kvällen. Den 13 december har Ami bokat för samvaro och julpyssel med "ukrainskorna", som alla som vill är välkomna till.

Sven informerade om att han bokat möte med Sportfiskarna för att diskutera ett eventuellt framtida samarbete runt våtmarker.

Därefter följde årsmötet som avslutades med att styrelsen fick ansvarsfrihet för verksamhetsåret 2022/23. Anders K tackade för det och dagens möte avslutades.